Hello World!

Хелоу Уърлд, ама няам време да се обърна! УАСГ ми стопява лагерите все повече. Проекти, проекти, проекти … край нямат. Записах 3 седмици след обявения срок, но поне записах, бях загубил надежда. Поне бях намислил как да си оползотворя загубената година. Тя нямаше и да е никак загубена…нито пък лишена от учене. Все повече започвам да осъзнавам как простотийките от емблематичната група във Facebook с име „Trust me, I’m an engineer!“ се отнасят и за мен и огромен % от колегите ми. 

 

Лошо, дами и господа, лошо.

http://www.youtube.com/watch?v=0drhaypsHFo&feature=my_favorites&list=FLjYs8hOW8QdXJwnSbgdu16Q

Нещо за душата и продължаваме.

 

Вашият коментар

