Дъжд

Стоях си на светофара, чакайки да ме вземат и гледах как яко вали. Бях решил да изляза по тениска, но бях предупреден, че може да е студено, а в последствие се оказа, че дори вали. В следващият момент бях изненадан колко силно вали. Обичам дъжда…шегуват се с мен, че съм дъждовен червей, хаха. Дъжда значи ново начало, дъжда измива мръсотията от улиците, дъжда освежава и мен и теб и въздуха около нас. В следващия момент задуха вятър, започна да носи водните капки под шарените светлинки от светофара, под който стоях. Страшна игра се получаваше – адски красиво и освежаващо. За момент ми се прииска да махна чадъра … но уви не беше никак подходящо.

Защо е линка към тази песен ли? Защото в нощи като тази обичам да си пускам тази песен, да отварям прозореца, да слушам дъжда и да гледам клипа…супер многозначителен, супер поучителен, супер естествен. Връща ме назад към мои постъпки, към мои думи…нищо лошо, но и нищо хубаво.

„…big dreams, gangster…“

Лека нощ.

Вашият коментар

