Тук съм ако не ти трябвам.

Сигурно често се питате защо някои хора се сещат за вас само, когато сте им нужни за нещо. И аз това се чудя…и колкото и да го мисля нямам отговор на този въпрос. Проблема ми е, че не съм научен да отказвам, ако мога да помогна. И тук идва противоречието, че в някои случаи доброто ти възпитание не ти е нужно. В това да помогнеш на някой няма лошо, освен когато не е явно, че някой системно се допитва до теб за решение на негов проблем. Или по-точно, ако можеш ти да му го решиш, че него го мързи. 

Сигурен съм, че поне 50% от тези, които прочетете това и ме познавате добре ще намерите в тези няколко реда себе си. Споко, не е за вас. Уж.

Ей така реших да си го напиша, ‘щото ми е петъчно.

2 thoughts on “Тук съм ако не ти трябвам.

  1. 1. Не знаех че имаш блог. супер! 🙂
    2. По темата – така е. Много хора са така. Причините са милярди… В днешно време познаваме много хора, същевременно темпото ни на живот е на 20-та степен. Искаме всичко, да огреем навсякъде, ако се развали нещо – да се поправи веднага. Въобще ако може всичко да става на секундата, в която го пожелаем – най-добре. 🙂 Да, ама не става. 🙂 Даже…, някои неща искат доста време. Особено, когато касаят двама или повече човеци/животни. 🙂
    Търпение, прошка… такива неща ни трябват. Уви. 🙂

Вашият коментар

