Няма заглавие.

Заключих офиса и тръгнах. По-рано се бях чул с едно аверче и се разбрахме да мина да взема една двуцевка (2л) Шуменско и да си полафим. Пътя бе дълъг тъй, като от офиса ми до неговият апартамент няма директен транспорт и ми е по-лесно да отида пеш. Времето беше леко хладно, но с ръцете в джобовете всичко е наред. Вървях си и се сетих за това, което бях мислил по-рано през деня – образованието, работата и живота извън България. През последните месеци ми се промени много мнението за българина. Мислех, че не му е останало самосъзнание, че не му е останала воля, че вече няма глас. Сами се убедихме през последните месеци, че това далеч не е така. Това ми даде някаква надежда, че може би нещо ще се промени. Но не съм сигурен дали това нещо ще ме задържи тук. Ако реално тръгна да заминавам това ще бъде най-рано 2015-та, като до тогава трябва да съм си изградил реална представа ако остана какво ще правя тук и ако замина какво ще правя навън. Знам какво ми се учи и ми се учи още, но в това би имало смисъл само, ако е извън пределите на нашата мила татковина, просто, защото тук образованието е критично. Ако реша обаче да остана тук ще е или защото съм намерил фирма, която да ме вземе да работя по специалността или ще продължа да в сектора, в който съм в момента, като ще запиша разни курсове, за да съм конкурентен.

Едно приятелче, с което се запознах през Туитър около протестите упорито ми казва, че ако остана тук ще сбъркам и че нямам перспектива. За жалост всички сме наясно, че работа тук трудно се намира, особено за прохождащи инженери, особено за хидроинженери. Но ще почакаме и ще видим. А до тогава – #ОСТАВКА !

Вашият коментар

