Неделно.

Работохолизма бил лошо нещо…съм чувал. Също така съм чувал, че и с много работа пари не се вадели. Е, окей, ама по малко да поработвам, да е по-рядко, или как? Не ми е ясна схемата. Не, че се оплаквам, в никъв случай. Само си мисля…понеже е неделя, часът е 21:16, а още не съм се изнизал от офиса. Тоя последния лаптоп ми скъси някак живота … щото в 1 момент спирам да мисля и си действам машинално. Тъпо, сега съм 3 часа назад, а можеше не просто да се прибера навреме, но и можеше да свърша още нещо за тези 3 часа, които загубих. 

Карай да е весело. Вие наспахте ли се?

Вашият коментар

