Защо?

С колегите ми от групата в университета успяхме да навием един от преподавателите ни да ни даде извънреден час за корекции на проектите ни, понеже заради многото му отсъствия не можем да продължим напред, а вече сме 10-та от общо 15 седмици за семестъра. Уговорката беше направена, намерих зала, оповестих я за всички. Снощи се кьоравих до 3:30 да се занимавам с проекта, за да има смисъл от цялата тая работа и пренебрегнах другия проект, по който трябваше да работя за днес. Е, познайте какво ми изби на челото като разбрах, че този тип въобще няма да дойде ? До кога питам аз хора със звания доцент, доктор на науките и прочие ще си правят гаргара с нас? Нормално ли е хора на 30+ години да се държат като деца и да си избиват комплексите над студентите си ? Не го разбирам това, честно. Бесен съм.

Убеден съм, че не е само при нас, ами го има и в останалите университети пръснати из страната ни и не само, но навярно разликата е, че в университетите извън страната ни такова отношение се наказва. И не говоря само за този тип, ами за всички, които си правят ебавка по какъвто начин решат. Въпросът е защо при нас това продължава? Защо шибаната управа на университета си трае, а вижда какво става? Шубе ги е, че като изритат този кадърен човек, чието отношение заслужава да му правиш пируети на врата няма кой друг кадърен да го замести? Да, най-вероятно и аз не бих го заместил за парите, които им се плащат. Бях свидетел на отношението на един архитект, преподаващ в НБУ и УАСГ – коренно различно. Сякаш има раздвоение на личността. 

Преди време приятелка ми разказа как след като е завършила нейн професор е дошъл в банката, в която тя работи да иска кредит за започване на собствен бизнес. Първоначално не я познал, но тя го подсетила, а случая бил именно такъв – докато учела й съсипал нервите, гаврел я където както може. Сега ще кажете, че му го е върнала – не е, но му е показала, че може да го направи без да й мигне окото, защото се е отнесла с човека като с човек, а не като с боклук. 

Аз от своя страна именно заради един такъв преподавател имам нареждане от декана на факултета ни да пиша обяснения, за да преценят дали пък няма да им кефне да ми прекратят студентските права в последният 9ти семестър от обучението ми, защото въпросният не може да бъде човек. Историята е дълга и широка, може би ще я опиша и тук.

 

Вашият коментар

