Край.

Скоро не се бях мяркал. Не, не си хванах гадже, хахаха…просто така се стекоха нещата. Вече се водя семестриално завършил хидроинженер. Но някак не се чувствам горд…не се чувствам сякаш съм постигнал нещо велико, страхотно, непостижимо. Напротив…нищо не е приключило. Чакат ме още изпити, чакат ме още проекти, чака ме и дипломна работа. И след това какво ? Нищо, нещата си остават на същия хал, защото в тоя сектор инвестиции и работа почти няма. Някой ще каже „Глупости! Нищо не разбираш, та ти едва завършваш.“ и ще бъде прав…но за себе си. Виждам и знам достатъчно, че да си направя извода, че за да оцелея нататък ще ми трябва нещо повече от едно висше и ‘инж.’ пред името, което не знам дали ще се почувствам горд да нося някога. 

Квото сабя покаже, ако докато покаже не взема да се преквалифицирам в нещо друго, щото идва втората и по-важна магистратура в Университета на Живота.

Вашият коментар

