Времето си лети … и какво от това ? Завърших семестриално, за да отида на изпитна комисия, съставена от хора, които си мислят, че игричките, които въртят из факултета си ще ги вдигнат много нависоко, ще се налапат с голямата пара и ще вземат да просперират. На по 45+ години. Не, че е лошо – нека. Пожелавам им го. Пожелавам им да видят красотата и да имат с кой да я споделят…макар, че не са го заслужили, всъщност. Изпитната комисия ме скъса, не съм бил писал достатъчно. Нищо, че 2 години студенти минават със същия обем знания от същия източник. И какво ? Взеха ми студентските права. Накривиха ми к…апата. 😉 Нямам намерение да се отказвам от това, което съм започнал. Ще си скъся живота, може би, но ще скъся и техния. Чувствително при това. 

Фирмата ? Лека-полека нещата си вървят напред. Бавим се доста със сайтовете и online магазините, които искаме да вдигнем, но и това ще стане. До седмица единият магазин и сайт трябва да е факт, до края на месеца всичко трябва да е online и работещо. Ето тогава ще стане интересно. 

Започнах да уча C++, нещо тотално ново и различно за мен, предвид, че там няма уравнение на Бернули, няма физички закони, няма якост на този или онзи материал, няма хидравлика. Предизвикателство, което съм си наумил да изям с парцалите. И то не за друго, а защото преди време някой ми каза, че вече ми било късно да започвам да се занимавам с това. Върви бавно, защото не ми остава много време, но пък върви.

Бе ми гласувано доверие да организирам блогърски туитър събирания. Снощи беше второто такова, никой не се е оплакал, никой не е пожелал главата ми забита на кол и туитната с името на акаунта отдолу, значи би трябвало да се справям. То пък понеже се оказа сложно… 🙂

 

Вашият коментар

