„10 грешки, които допуснах преди да навърша 30“

Гледам, че от няколко дни из таймлайна ми се мъдри една статия от безимен сайт, гласяща „10 грешки, които допуснах преди да навърша 30“, или от сорта. Искате да кажете, че четете нечии, в случая, безсмислен труд по тема, която смятате, че и вас засяга, защото сутринта сте станали със задните части нагоре ? О, моля Ви. Когато си правите подобни равносметки, се замислете къде всъщност сте сбъркали, а не просто за 10-те си грешки от последните 3 месеца. Следващата фаза на това е да започнете да се оправдавате с това, че сте били млади, зелени и глупави. Супер.

Всъщност, ако бяхте мислили тогава, когато е трябвало, сега, когато сте на 30, щяхте ли да сте сами, да работите нещо, което не обичате, да сте с човек, с който не искате, да сте в страна, която не харесвате, да правите неща, които не харесвате ?

Вместо да си промивате мозъците с глупави статии написани из интернет, и да се филмирате, че живота ви е комедия от грешки, се стегнете и се опитайте да оправите кашата, които сте забъркали. Със сигурност ще успеете да елиминирате последствията от половината глупости, които сте надробили.

Аз нямам право да говоря, защото съм на 24 и не знам какво е ? Не съм пораснал ? Имам още много да преживея, изживея и да видя ? Естествено. Вие – също. Много чичковци ми казаха, че съм малък и не разбирам. Само, че така, както аз се стремя да не съжалявам за постъпките си до момента, така няма да съжалявам за много от тях, когато мина 30, докато някои от вас са забили носове в пода и дълбаете ново дъно. Какво ще правите, като минете 40 и не сте мръднали от настоящото си състояние, защото 10 години не сте се спрели с глупостите, докато мислите кое как да не правите ?

Като правиш нещо – мисли с главата си. Ако имаш IQ повече от стайна температура, то ще успееш да доведеш живота си до нещо смислено и ще оставиш нещо след себе си. Ако си кръгъл идиот – 20 години ще мислиш къде си сбъркал, докато продължиш да бъркаш.

Дали съм бесен ? Напротив. Обзело ме е едно свирепо спокойствие и всичко ми е толкова безразлично, че дори не знам защо се занимавах да пиша това при положение, че тези, които трябва да се замислят, ще си кажат „Оф, не се дръж като майка ми!“.

Вашият коментар

