И кво?

01 am, без някакви си 2 минути, а на мен не ми се спи, макар, че се чувствам доста уморен от тези 2 дни, в които преместихме 2/3 от апартамента из останалата част, докато направим едно освежаване с латекс и прочие. Стана яко, между другото. Сигурно ще им хареса на хората, които така или иначе не каня вкъщи. Сутринта ще видя зор докато се самоизритам от леглото, но кво толкова, няма да е за първи път.

Кой си и за какво се бориш? Какъв ми е мотивът да се занимавам с теб, да се боря за твоето внимание, да седя и да ти слушам глупостите, а ти на моменти да ми се извиняваш, че ме занимаваш, макар да ти се говори с някой, щото ти е писнало цяла вечер да слушаш гаджето си, което не обичаш, да ти обяснява колко тегав ден в офиса е имал. Какво въобще правите с такива хора ?

Мъчат ме някакви пост-екзистенциални въпроси. Или направо са си екзистенциални.

Харесваш някой, искаш го до себе си, ама той тебе – не. Повтаряте, накрая ти писва, сгъваш цирка и изчезваш яко дим, а на него му става тъпо, защото е осъзнал, че бърка, срамът му е отврат, но го носи като фрак. Repeat. Имаш си 2-3 приятелчета, дето като сгазите лука си набивате шамарите един на друг, за да се освестите и да слезете на земята. Понякога, обаче, толкова здраво сгазваш лука и толкова се размирисва, че колкото и десен прав-ляв прав-ъперкът да получиш, нищо не те сваля на земята и продължаваш да си мислиш глупости, според твоите 2-3ма-дето-ти-набиват-шамарите, а според тебе – този човек е смисълът на живота ти.

И кво?

Напоследък нищо конструктивно тук, но нормално, в главата ми напоследък има всичко, но не и ред и смисъл.

Тук не говоря за мен, вече казах достатъчно за себе си по темата, сякаш. А може би не. Просто е 9 минути след 01 am и дори не знам защо го публикувам това, но все тая.

Вашият коментар

